Fedezd fel Bali varázslatos világát!
Hero Element

Éld az álmaid!

Ha velem tartasz, nem csak egy átlagos utazásban lesz részed, megismerheted Bali valódi arcát

Éld meg!
Hero Element

A vágyak otthon születnek
de az álmok itt

Legjobbra értékelt programok

25+ Állomás

Nem tudsz választani? Túl sok mindent néznél meg kevés idő alatt? Emiatt sem kell aggódnod, segítek a szervezésben, hogy a lehető legtöbb élménnyel térj haza!

Balinéz nap
Besakih
135
Bővebben
Uluwatu
4.8
Uluwatu
Bővebben

Kíváncsi vagy a helyi ízekre, de egyedül nem mered megkóstolni?
Válaszd a főzőtanfolyamot!

Tölts el néhány órát egy balinéz család otthonában és lesd el a helyi gasztronómia alapjait Nyomantól, akivel saját konyhájában főzheted meg a legfinomabb balinéz ételeket. Az elkészült ínyencségeket pedig autentikus körülmények között fogyaszthatod el.

Welcome Element

12 éjszaka 3 különböző szálláshely
1760
Privát csoportos utak
12 éjszaka (szálláshelyek igény alapján)
5.0
Bali körutazás
12 éjszaka 6-6 különböző szálláshelyen
1530

Nézz szét az ajánlatok között, még van üres hely, kedvezményes áron!

Irány a last minute utak!

Kár lenne kihagyni

Discount Element Image

Tarts velem és ismerd meg az igazi Balit!

blog cikkek, videós tartalmak a weboldalon

Irány a blog!

Kövess a legfrissebb tartalmakért!

City Adventure Trip
245

Vendégként jössz,

barátként mész haza

Varázslatos nyaralás volt ezen a csodálatos helyen. Az érkezéstől a hazautazásig tökéletes szervezésben volt részem. A legfontosabb, hogy mindenről korrekt tájékoztatás kaptam az utazás megelőzően. Nem ért kellemetlen meglepetés semmilyen szinten. Szilárd tökéletes idegenvezető, felkészült, tájékozott. Az utazás során teljes mértékben azt kaptuk, amit ígért. Csak ajánlani tudom a Szilárd által szervezett utakat, Balitól, akár Indiáig, biztonságban, jó kezekben lesztek. :)

Andi

A tengerpartok tetszettek a legjobban és a vízi templom. Imádtam a helyi ízeket, és különösen hálás vagyok, hogy olyan rejtett kis kifőzdékbe is elvitt Szilárd, ahová turisták nem járnak, ott ettem a legfinomabb kajákat.

Balázs

A balinéz tradicionális gyógyításon való részvétel volt a legnagyobb élmény, amelynek egy része egy csodaszép templomban volt, ami a turisták által szinte egyáltalán nem ismert. A másik része pedig a nyílt óceánon egy kis hajón. Ha nem találunk Szilárdra, akkor ezt az élményt valószínűleg sohasem élhetjük át.

Dani és Dani

Az első ilyen utunk volt Bali, ahol ilyen távol voltunk az otthonunktól. Őszintén szólva kicsit féltünk. Nagyon sok pozitív dolgot olvastam Szilárd által szervezett programokról és tetszett a megosztott videóban a Bali életérzés amit sugároz. Így megkértük, hogy segítsen az utazásunk teljes szervezésében. Az ott tartózkodásunk alatt is bátran fordulhattunk Szilárdhoz, így elmondhatom, hogy nem volt mitől félnünk mert biztonságban éreztük magunkat. Nagyon hálásak vagyunk a szervezésért és azért, hogy egy ilyen csupaszív embert ismerhettünk meg, mint Szilárd.

Ezsbi és Sanyi

Facebookon hamar rátaláltam Szilárdra, valahogy egyből éreztem, hogy Ő kell nekünk. Mi nem azok a turisták vagyunk akik szeretik a sablonos dolgokat, vagy 3-4 órát várnak egy tükörrel készített fotóra. Szilárddal hamar egy hullámhosszra kerültünk, olyan mintha 1000 éve ismernénk egymást. Köszönjük Szilárd, hogy segítségeddel átélhettük azt a csodát, ami Bali adott és nemcsak egy "nyaralással" lettünk gazdagabbak. 🙏

Ildi, Bettike, Ákos

Életem nyaralása volt, soha nem gondoltam, hogy egy ilyen mesés helyre is eljuthatok. A helyi kultúra, a vallás, a balinéz tánc és az emberek kedvessége teljesen magával ragadt. Szilárd szervezésének köszönhetően, semmire sem volt gondom, csak arra, hogy megéljem a pillanatot.

Katalin

Már többször voltunk Balin, legutóbb a programojainkat Szilárd szervezte, ami óriási élmény volt. Sok olyan dolgot felfedeztünk, amit a korábbi alkalmakkor nem. A quadozás ebben a környezetben leírhatatlan.

Kovács család

A Balin töltött két hetem során sosem unatkoztam, és ez kizárólag Szilárd remek szervezésnek köszönhető. A programok jól összehangoltan követték egymást, és közben változatosabbnál változatosabb helyeket jártunk be. Az egyik kedvencem a Kanto Lampo vízesés volt. Annak, aki szereti mozgalmasan tölteni a napjait, ráadásul mindezt egy egzotikus országban, annak a Szilárd utakon a legjobb választás.

Márk

Szilárddal utazni Balin olyan, mintha az ember egy ottani, helyi ismerősét, barátját látogatná meg. Ismeri az embereket, a kultúrát. Tudja, kitől kell venni a világ egyik legfinomabb levesét, a bakso-t és mikor jár a környéken robogójával a fiú. Tudja, hol kell pénzt váltani úgy, hogy ne verjenek át. A lényeg, hogy úgy utazhatunk vele, hogy teljesen rábízzuk magunkat, ami a szervezést, a helyi ismereteket és a fontos dolgokat illeti.

Noémi és Sanyi

Bali utazásunk Szilárddal vált teljessé. Személyisége, tudása, kisugárzása és szeretete millió pluszt adott a Balin töltött nyaralásunkhoz. Általa élhettük át a Bali életérzést a legmélyebben, érezhettük a szigetet sajátunknak, a balinéz embereket barátainknak és általa ismertünk meg új barátokat a közös utazásainkon.

Rita és Jani

A hely, ahol megáll az idő, lecsendesedsz, ahol nem fontos a telefon, ahol azt veszed észre, hogy nem kell az órádat nézve rohannod, ahol nem jönnek a hívások és az üzenetek percenként, ahol megnyugszol és le lassulsz, ahol kinyílik a szemed és a lelked. Több emberrel megismerkedtem, akik mély nyomot hagytak bennem, például Heni, aki a hotel recepciósa, vagy Atun, aki a táskákat varrta nekünk, és nem utolsó sorba Jero, aki egy gyógyító! Olyan hatalmas szeretettel és tisztasággal voltak felénk, hogy mindig boldogan gondolok rájuk!

Sára

Két alkalommal tértünk vissza Balira. Mindkét alkalommal Szilárd szervezte az utunkat. Az emberek kedvessége és a nyugalom, ami ott körbevesz nem tapasztaltam még sehol a világban. Bali, még biztosan jövünk.

Tüncő és Zsolt

Nekem a Nusa Penida csodálatos partjai voltak a toppok topjai, illetve a Lempuyang templomkapuban készült fotóra vágytam nagyon, háttérben az Agung vulkánnal. Indiát is Szilárddal jártam végig. Az első alkalom után nem volt kérdés, hogy csakis vele fedezzem fel Balit.